مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-19سياسي

کمک مومنانه| از توزیع سبد معیشتی تا تامین کالای اساسی سیل زدگان شهداد


ناحیه مقاومت سپاه حضرت رسول (ص) کرمان در راستای کمک مومنانه، 250 سبد معیشتی و همچنین کالاهای اساسی زندگی شامل کولر، فرش، یخچال و .

را برای توزیع به مناطق سیل زده شهداد کرمان اعزام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پیش از ظهر امروز در مراسم اهداء کمک مومنانه ناحیه مقاومت سپاه حضرت رسول (ص) کرمان اظهار داشت: امروز سومین مرحله کمک مومنانه به مردم سیل زده اندوهجرد، جهر و امیرآباد شهداد انجام می شود.

وی افزود: کمک های مومنانه شامل 250 سبد غذایی به ارزش هر سبد 365 هزار تومان برای مناطق سیل زده شهداد پیش بینی شده است که امروز این کالاها در بین مردم توزیع می شود.

معروفی بیان کرد: بر اساس شناسایی که انجام دادیم کالاهای اساسی مردمی که در سیل شهداد از بین رفته اند نیز با کمک ناحیه حضرت رسول (ص) و جهاد سازندگی سپاه استان تهیه شده که در اختیار مردم قرار می گیرد.

  وی عنوان کرد: کالاهای اساسی شامل 30 کولر آبی، 36 تخته قالی، 8  دستگاه یخچال، 30 بسته سرویس قابلمه و 5 دستگاه اجاق گاز است که در اختیار مردم منطقه سیل زده شهداد قرار می گیرد .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: دو سری جهیزیه برای دو زوج جوان که تازه ازدواج کرده بودند و بر اثر سیل وسایل آنها از بین رفته بود در بحث کمک مومنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه| از توزیع سبد معیشتی تا تامین کالای اساسی سیل زدگان شهداد

کمک مومنانه| از توزیع سبد معیشتی تا تامین کالای اساسی سیل زدگان شهداد